Αποτελέσματα της προπόνησης με ems

  • Γρήγορη αύξηση της μυϊκής δύναμης και μάζας

  • Γρήγορη απώλεια της περιεκτικότητας του σωματικού λίπους.

  • Ενεργοποίηση του μεταβολισμού

  • Αδυνάτισμα

  • Καταπολέμηση κυτταρίτιδας

  • Σύσφιξη

  • Μείωση πόντων

20 λεπτά αρκούν!!!

Μια προπόνηση διαρκεί κάθε φορά μόνο 20 λεπτά η οποία αντιστοιχεί σε 3-4 ώρες προπόνησης με αντιστάσεις και πραγματοποιείται με εξειδικευμένο εκπαιδευτή- γυμναστή , ο οποίος παρακολουθεί την εκγύμναση καθώς και την επιτυχία αυτής με σωστή καθοδήγηση .
Μια φορά ανά 5 μέρες αρκεί για την επίτευξη των στόχων και τις ανάγκες για το σωματότυπο κάθε ασκούμενου .
Η αποτελεσματικότητα αποδεικνύεται από τις μαρτυρίες των ασκούμενων και των επιστημονικών μελετών καθώς επίσης έχει αναγνωριστεί από τον Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών ως απολύτως ασφαλής προπόνηση για τον οργανισμό.

Εκγύμναση με Ασφάλεια και Υψηλή Τεχνολογία

Προγράμματα Γυμναστικής

Ηλεκτρομυοδιέγερση
miha - myoFX

Personal Training
Exclusive Fitness

Functional/Personal/Tabata Training

Με τον όρο functional training (λειτουργική προπόνηση) εννοούμε το είδος εκείνο της προπόνησης που περιλαμβάνει ασκήσεις και κινητικά μοτίβα που ασκούν και προετοιμάζουν το σώμα για να κάνει τις κινήσεις τις καθημερινότητάς του με καλύτερη απόδοση, χωρίς πόνο και χωρίς ενοχλήσεις. Eίναι η μορφή προπόνησης που αντιμετωπίζει το ανθρώπινο σώμα ως σύνολο και το γυμνάζει πάντοτε έχοντας αυτό ως γνώμονα.

 

Το Personal Training είναι o πιο αποτελεσματικός και αποδοτικός τρόπος εκγύμνασης, για να επιτύχουμε τον στόχο μας γρηγορότερα και ασφαλέστερα. Η προσωπική εκγύμναση με εξειδικευμένο γυμναστή θα σας βοηθήσει να γυμναστείτε αποδοτικά με αποτελεσματικές μεθόδους άσκησης καθώς και ποικίλες δραστηριότητες οι οποίες θα συμβάλουν πρωτίστως στην ευρωστία και την υγεία σας και στη συνέχεια στην αποτελεσματικότερη βελτίωση της φυσικής κατάστασης καθώς και της εικόνας του σώματος σας. Μπορείτε λοιπόν να γυμναστείτε με οποιοδήποτε είδος άσκηση σας προτείνει ο γυμναστής σας ή με αυτές που επιθυμείτε και αγαπάτε.

Απευθύνεται:

  • Σε ασκούμενους κάθε ηλικίας και προπονητικής εμπειρίας.

  • Σε όσους αρέσει η γυμναστική με παρέα σε ολιγομελή γκρουπ.

  • Σε οποιονδήποτε ασκούμενο ακόμα κι αν έχει κάποιο μυοσκελετικό θέμα

  • Σε ασκούμενους χωρίς προγενέστερη προπονητική εμπειρία.

Αποτελέσματα:

  • Ενεργοποιεί στο μέγιστο τον μεταβολισμό

  • Προσφέρει γρήγορα και ορατά αποτελέσματα

  • Επιταχύνει την καύση λίπους

  • Αύξηση μυϊκής μάζας

  • Γράμμωση

  • Βελτιώνει την καρδιαγγειακή λειτουργία